Vyrams Moterims
I        13:00-21:30   II 11:00-21.30
III     11:00-21:30   IV   8:00-21:30
V-VII   8:00-21:30  

Atskiros pirtys I-VII 9:00-22:00

Vyrams Moterims
I        13:00-21:30   II 11:00-21.30
III     11:00-21:30   IV   8:00-21:30
V-VII   8:00-21:30  

Atskiros pirtys I-VII 9:00-22:00

Apie mus

Pačiame Kauno centre įsikūrusi ir nuo senų laikų visiems žinoma rusiška sauna jau daugybę metų suburia daugybę pasikaitinti mėgstančių garo ir karščio mėgėjų. „Pirties gaiva“ Jums suteikia galimybę pasirinkti tarp bendrosios pirties bei atskirų pirtelių, kurios talpina iki 6 arba iki 20 žmonių.

Kaitinimasis pirtyje yra žymiai daugiau nei tik laisvalaikio praleidimo būdas ar grožio procedūra. Moksliškai įrodyta, kad pirtis turi didžiulę teigiamą įtaką mūsų sveikatai ir bendrai savijautai.

Kaitinimosi pirtyje nauda žmogaus organizmui

  • Pagerinama kraujo apytaka. Paspartėjusi kraujo cirkuliacija visame kūne užtikrina kūno audinių detoksikaciją, prisotinimą deguonimi, optimalų medžiagų paskirstymą visoms kūno dalims.
  • Iš organizmo pašalinamos nereikalingos medžiagos, sunkieji metalai bei toksinai, kurių didžiąją dalį pasisaviname per odą dėl aplinkos taršos.
  • Stiprinama imuninė sistema. Kaitinantis pirtyje mūsų odos temperatūra pakyla iki daugiau nei 40°C, o vidinė kūno temperatūra – iki 38°C. Taip savotiškai pamėgdžiojamas karščiavimas, kuris skatina organizmą gintis ir gaminti daugiau antikūnų ir baltųjų kraujo kūnelių, kurie mūsų organizme kovoja su negalavimais.
  • Spartinama medžiagų apykaita. Pirtis – puiki pagalbinė priemonė norintiems numesti svorio ar sumažinti celiulitą.
  • Tonizuojami raumenys, mažinamas sąnarių skausmas.
  • Palengvinami miego sutrikimai.
  • Sumažinamas mūsų kasdienis stresas ir nuovargis.
  • Tai laiko patikrintas būdas kovoti su įvairiais kvėpavimo negalavimais (krūtinės užgulimu, bronchitu, sinusitu).
  • Karštis sunaikina didžiąją dalį ligas sukeliančių virusų ir navikų ir tokiu būdu užkerta kelią pasikartojančioms infekcijoms.

Atsargumo priemonės ir patarimai

  • Prieš eidami į pirtį, nepamirškite gerti daug vandens, tam, kad kompensuotumėte druskų ir vandens praradimą dėl gausaus prakaitavimo.
  • Pirtyje rekomenduojama praleisti ne ilgiau kaip 35 minutes, nepriklausomai nuo užėjimų skaičiaus.
  • Prieš užeinant į pirtį, būtų geriausia 10-20 min. atsipūsti, pailsėti.
  • Rekomenduojama vengti alkoholio vartojimo.
  • Pirtis nerekomenduojama besilaukiančioms moterims, žmonėms, turintiems problemų su širdimi.
  • Geriausias metas lepintis pirtimi yra ankstyvas rytas arba vėlyvas vakaras.
  • Jei Jūsų oda sausa – geriausia kūną drėkinti vilnoniu rankšluosčiu, jei riebi – medvilniniu.